Konya'da Kesintisiz İçme Suyu İçin Tedbirler Alınıyor
Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü’nün 2025 yılı su temin çalışmaları kapsamında, Konya genelinde 179 farklı noktada gerçekleştirilen sondaj çalışmalarıyla toplam 2.146 litre/saniye işletme debili su temini sağlandı. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı, susuzluğun en fazla etkilediği şehir olan Konya’da içme ve kullanma suyu sorunu yaşanmaması için tedbirleri önceden alarak yatırımlar yaptıklarını belirtti ve geçtiğimiz yıl su temin çalışmalarında kurum tarihinin en yüksek seviyesine ulaştıklarını ifade etti. Başkan, “Su, hayatın temelidir. Hemşerilere sağlıklı ve kesintisiz içme suyu sağlamak için tedbirleri önceden alarak çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz” dedi.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 23-06-202604:01 Bilgehanelerde Yaz Dönemi Kayıtları Başladı
- 23-06-202604:01 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya'da Granfondo Heyecanı
- 22-06-202620:37 Başkan Altay: 'konya Tarihine Geçecek Altyapı Yatırımlarımız Kesintisiz Bir Şekilde Devam Ediyor'
- 22-06-202613:12 Dünya Kupası'na Hazırlanan Özel Sporcuların Güç Merkezi Yine Konya Oldu
- 22-06-202605:48 Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
- 22-06-202605:48 Başkan Altay, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na Girecek Tüm Gençlere Başarılar Diledi
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'
- 15-06-202617:43 Konya Büyükşehir Belediyesi Hicri Yeni Yılı Kutladı
- 15-06-202617:43 Konya'da Yerin Altında da Belediyecilik Mührü Vuruluyor
- 14-06-202619:22 Ladikli Ahmet Hüdai Vefatının 57. Yıl Dönümünde Anıldı

