Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü’nün 2025 yılı su temin çalışmaları kapsamında, Konya genelinde 179 farklı noktada gerçekleştirilen sondaj çalışmalarıyla toplam 2.146 litre/saniye işletme debili su temini sağlandı. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı, susuzluğun en fazla etkilediği şehir olan Konya’da içme ve kullanma suyu sorunu yaşanmaması için tedbirleri önceden alarak yatırımlar yaptıklarını belirtti ve geçtiğimiz yıl su temin çalışmalarında kurum tarihinin en yüksek seviyesine ulaştıklarını ifade etti. Başkan, “Su, hayatın temelidir. Hemşerilere sağlıklı ve kesintisiz içme suyu sağlamak için tedbirleri önceden alarak çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz” dedi.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Lise Öğrencileri Taş Bina'daki Siyer Sergisi'ni Ziyaret Etti
Sonraki Haber Berat Kandili Mesajı: Huzur ve Barış Dileği

Yorum Yap