Konya'da Raylı Sistem Ağı Güçlendirme Çalışmaları Devam Ediyor
Konya Büyükşehir Belediyesi, Adliye-Şehir Hastanesi-Yeni Sanayi Tramvay Hattı çalışmalarında incelemelerde bulundu. Yılın ilk aylarında Adliye-Şehir Hastanesi tramvayını Konyalıların hizmetine sunmayı planladığı belirtildi. Şehir Hastanesi-Yeni Sanayi etabında da imalatların sonlandırılmasıyla ilgili süreçlerin takip edildiği ifade edildi. Bakanlığın yürüttüğü ikinci etapta çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Hava şartlarına rağmen ekipler yoğun bir şekilde çalışmaya devam ediyor. Bütün güçleriyle şehrin raylı sistem ağını güçlendirmeye gayret etmektedirler.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 23-06-202604:01 Bilgehanelerde Yaz Dönemi Kayıtları Başladı
- 23-06-202604:01 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya'da Granfondo Heyecanı
- 22-06-202620:37 Başkan Altay: 'konya Tarihine Geçecek Altyapı Yatırımlarımız Kesintisiz Bir Şekilde Devam Ediyor'
- 22-06-202613:12 Dünya Kupası'na Hazırlanan Özel Sporcuların Güç Merkezi Yine Konya Oldu
- 22-06-202605:48 Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
- 22-06-202605:48 Başkan Altay, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na Girecek Tüm Gençlere Başarılar Diledi
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'
- 15-06-202617:43 Konya Büyükşehir Belediyesi Hicri Yeni Yılı Kutladı
- 15-06-202617:43 Konya'da Yerin Altında da Belediyecilik Mührü Vuruluyor
- 14-06-202619:22 Ladikli Ahmet Hüdai Vefatının 57. Yıl Dönümünde Anıldı

