Konya Büyükşehir Belediyesi, Adliye-Şehir Hastanesi-Yeni Sanayi Tramvay Hattı çalışmalarında incelemelerde bulundu. Yılın ilk aylarında Adliye-Şehir Hastanesi tramvayını Konyalıların hizmetine sunmayı planladığı belirtildi. Şehir Hastanesi-Yeni Sanayi etabında da imalatların sonlandırılmasıyla ilgili süreçlerin takip edildiği ifade edildi. Bakanlığın yürüttüğü ikinci etapta çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Hava şartlarına rağmen ekipler yoğun bir şekilde çalışmaya devam ediyor. Bütün güçleriyle şehrin raylı sistem ağını güçlendirmeye gayret etmektedirler.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Konya Büyükşehir, Hatay Habib-i Neccar Camii'nin Açılışını Gerçekleştirdi
Sonraki Haber Konya Büyükşehir ve İŞKUR Arasında İstihdama Katkı Sağlayacak İş Birliği

Yorum Yap