Paylaşımlı Elektrikli Bisiklet Dönemi Konya'da Başladı
Konya Büyükşehir Belediyesi, şehir içi bisiklet kullanımını artırmak ve vatandaşlara daha çevreci bir ulaşım alternatifi sunmak amacıyla Konya’da paylaşımlı elektrikli bisiklet döneminin başladığını duyurdu. Bu hizmetle birlikte bisiklet kullanım oranının daha da yükseleceğine inanılıyor. Mevcut 250 bisikletle başlatılan sistem, vatandaşların talebine göre kısa sürede genişletilecek.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 23-06-202618:52 Türkiye Gençlik Savunuculuk Forumu Konya'da Gençleri Bir Araya Getirecek
- 23-06-202618:52 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya Resim Yarışması Sonuçlandı
- 23-06-202611:26 Konya Büyükşehir'in Baba-oğul Kampı İçin Kayıt Alınıyor
- 23-06-202604:01 Bilgehanelerde Yaz Dönemi Kayıtları Başladı
- 23-06-202604:01 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya'da Granfondo Heyecanı
- 22-06-202620:37 Başkan Altay: 'konya Tarihine Geçecek Altyapı Yatırımlarımız Kesintisiz Bir Şekilde Devam Ediyor'
- 22-06-202613:12 Dünya Kupası'na Hazırlanan Özel Sporcuların Güç Merkezi Yine Konya Oldu
- 22-06-202605:48 Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
- 22-06-202605:48 Başkan Altay, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na Girecek Tüm Gençlere Başarılar Diledi
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'

