REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ SENE SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
8
Güncelleme : 25.06.2026 11:33
Yayın : 25.06.2026 11:30

2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Rehber Öğretmenler/Psikolojik Danışmanlar Toplantısı, Valilik Konferans Salonu'nda gerçekleştirildi.

Toplantıya İl Millî Eğitim Müdürümüz Sayın Gülşen Özer, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetlerinden sorumlu Şube Müdürümüz Yasemin Çağır ile ilimiz genelinde görev yapan rehber öğretmenler/psikolojik danışmanlar katıldı.

Toplantının açılışında konuşan İl Millî Eğitim Müdürümüz Sayın Gülşen Özer, rehber öğretmenler ve psikolojik danışmanların öğrenciler için yol gösterici bir rol üstlendiğini belirterek şunları ifade etti:

"Sizler, öğrencilerimizin yolunu aydınlatan birer deniz fenerisiniz. Yıl boyunca okullarımızda rehberlik ve psikolojik danışma hizmetleri kapsamında yürüttüğünüz özverili çalışmalar için her birinize teşekkür ediyorum."

Toplantı kapsamında 2025-2026 eğitim öğretim yılında il genelinde yürütülen rehberlik ve psikolojik danışma hizmetleri değerlendirildi. Eğitim ve atölye çalışmaları, komisyon faaliyetleri, okullarda şiddeti önlemeye yönelik çalışmalar, psikososyal destek hizmetleri, bağımlılıkla mücadele faaliyetleri ile genel ve yerel hedefler doğrultusunda gerçekleştirilen çalışmalar ele alındı.

Ayrıca özel eğitim hizmetleri kapsamında sene sonu iş ve işlemleri ile öğrencilerin kademe geçiş süreçlerine ilişkin bilgilendirme yapıldı.

Toplantı, yıl boyunca yürütülen çalışmalara katkı sunan rehber öğretmenler/psikolojik danışmanlara teşekkür belgelerinin takdim edilmesiyle sona erdi.

Önceki Haber 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SENE SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Sonraki Haber VALİMİZ SAYIN MEHMET MAKAS, İRFAN ÖZTÜRK İLKOKULUNDA ÖĞRENCİLERİMİZİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU

Yorum Yap