Konya Valiliği, Konya Büyükşehir Belediyesi, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve İl Emniyet Müdürlüğü iş birliğiyle “Trafikte Nezaket ve Görgü Kuralları Projesi" kapsamında düzenlenen "Sürdürülebilir Ulaşımda Nezaket ve Görgü Kuralları Resim ve Fotoğraf Yarışması" ödül töreni yapıldı. Törene katılan Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, yarışmaya katılan tüm öğrencileri tebrik ederek, “Bu ödüller elbette birer başarı nişanesi ama daha önemlisi şehrimizin geleceğine bırakılan birer nezaket hatırası” dedi. Konya Valisi İbrahim Akın, “Projemiz şehrimizin karakterini güçlendiren, çocuklarımızı yarının örnek insanları olarak şekillendiren ve ortak yaşam ahlakımızı derinleştiren bir medeniyet projesidir” diyerek ödül alan öğrencileri tebrik etti.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Lima'dan İnsanlık ve Vicdan Ekseninde 'Doğu Türkistan' Söyleşisi
Sonraki Haber Konya'da Sosyal Destek Projeleri Açıklandı

Yorum Yap