Sürdürülebilir Ulaşımda Nezaket ve Görgü Kuralları Yarışması Ödülleri Verildi
Konya Valiliği, Konya Büyükşehir Belediyesi, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve İl Emniyet Müdürlüğü iş birliğiyle “Trafikte Nezaket ve Görgü Kuralları Projesi" kapsamında düzenlenen "Sürdürülebilir Ulaşımda Nezaket ve Görgü Kuralları Resim ve Fotoğraf Yarışması" ödül töreni yapıldı. Törene katılan Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, yarışmaya katılan tüm öğrencileri tebrik ederek, “Bu ödüller elbette birer başarı nişanesi ama daha önemlisi şehrimizin geleceğine bırakılan birer nezaket hatırası” dedi. Konya Valisi İbrahim Akın, “Projemiz şehrimizin karakterini güçlendiren, çocuklarımızı yarının örnek insanları olarak şekillendiren ve ortak yaşam ahlakımızı derinleştiren bir medeniyet projesidir” diyerek ödül alan öğrencileri tebrik etti.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 23-06-202618:52 Türkiye Gençlik Savunuculuk Forumu Konya'da Gençleri Bir Araya Getirecek
- 23-06-202618:52 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya Resim Yarışması Sonuçlandı
- 23-06-202611:26 Konya Büyükşehir'in Baba-oğul Kampı İçin Kayıt Alınıyor
- 23-06-202604:01 Bilgehanelerde Yaz Dönemi Kayıtları Başladı
- 23-06-202604:01 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya'da Granfondo Heyecanı
- 22-06-202620:37 Başkan Altay: 'konya Tarihine Geçecek Altyapı Yatırımlarımız Kesintisiz Bir Şekilde Devam Ediyor'
- 22-06-202613:12 Dünya Kupası'na Hazırlanan Özel Sporcuların Güç Merkezi Yine Konya Oldu
- 22-06-202605:48 Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
- 22-06-202605:48 Başkan Altay, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na Girecek Tüm Gençlere Başarılar Diledi
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'

