Tikenlice Sakinleri Mutlu
BÜYÜKŞEHİRDEN GÜRGENTEPE-GÖLKÖY BAĞLANTI YOLUNA SICAK ASFALT
TİKENLİCE SAKİNLERİ MUTLU
Ordu Büyükşehir Belediyesi, Gürgentepe ile Gölköy ilçeleri arasındaki ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getirmek amacıyla Sapdere yolundan uzanan bağlantı güzergâhında sıcak asfalt çalışması gerçekleştiriyor.
Hayata geçirdiği ulaşım yatırımlarıyla adından söz ettiren Ordu Büyükşehir Belediyesi, ilçelerin yıllar süren hayallerini bir bir gerçeğe dönüştürüyor. Fen İşleri Dairesi Başkanlığı ekipleri tarafından sürdürülen çalışmalarda, mahalle ve grup yolları konfora kavuşturuluyor.
Bu kapsamda Gürgentepe-Gölköy bağlantı hattında bulunan Tikenlice Mahallesi’nde çalışan ekipler 1,6 km’lik güzergahta asfalt çalışması yapıyor.
MAHALLE SAKİNLERİNDEN TEŞEKKÜR
Bölgelerinde yapılan asfalt çalışmasını memnuniyet ile karşılayan Tikenlice Mahallesi Muhtarı Erkan Kır, çalışmalar dolayısıyla Ordu Büyükşehir Belediyesi'ne teşekkür etti.
Mahallelerinde konforlu bir yol talep eden mahalle sakinleri ise çalışmaların başlamasından duydukları memnuniyeti dile getirirken, yolun tamamlanmasıyla ulaşımın hem daha güvenli hem de daha hızlı hale geleceğini söyledi.
Gürgentepe ile Gölköy arasında alternatif ve daha kısa ulaşım sağlayan yol, tamamlandığında bölge halkına daha güvenli ve konforlu ulaşım imkânı sunacak.
Ordu Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 28-06-202618:19 Tikenlice Sakinleri Mutlu
- 27-06-202605:03 Kayabaşı'na Modern Kaldırım
- 27-06-202605:03 Ordu'da Camilerde Temizlik Mesaisi Sürüyor
- 26-06-202621:36 Çözüm Merkezi Gürgentepe Ve Fatsa'da Vatandaşlarla Buluştu
- 26-06-202621:36 Fatsa Dolunay'da Ulaşım Ağı Güçleniyor
- 26-06-202614:12 Altınordu'da Sosyal Belediyeciliğin Yeni Adresi Şekilleniyor
- 23-06-202619:06 Çatalpınar'da Yol Sevinci
- 23-06-202619:06 Denize Girenlere Temiz Ve Güvenli Plajlar
- 23-06-202611:40 Gülyalı Hoşköy Mahallesinde Asfalt Sevinci
- 23-06-202604:15 Büyükşehir Meclisi Toplaandı

