Konya Büyükşehir Belediyesi’nin desteğiyle Türkiye İmam Hatipliler Vakfı tarafından Şam’da düzenlenen 10. Uluslararası Dini Araştırmalar ve İnsan Sempozyumu’nda konuşan UCLG ve Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, “Suriye’deki iç savaşta kardeşlerimize sadece sınırlarımızı, hanelerimizi değil, gönüllerimizi de açtık. Özellikle Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın riyasetinde; muhacir kardeşlerimize ensar vazifemizi gerçekleştirmenin gayretini verdik. Hamdolsun; Yüce Allah’ın ‘Her sıkıntının, her karanlığın bir sabahı vardır’ ayetiyle buyurduğu gibi; bu kadim topraklar da o sabahın ilk ışıklarına kavuşmuştur. İnşallah gözümüzün nuru, kalbimizin köşesi Gazze’miz ve zulüm altında direnen tüm İslam beldeleri de yeniden özgürlüğüne kavuşacaktır” diye konuştu. TİMAV’a, Şam Üniversitesi’ne ve ortak olan üniversitelere teşekkür eden Altay, “Geçen yıl Konya’da yaptığımız sempozyumda ‘inşallah 10’uncusunu Şam’da yaparız’ diye bir duada bulunmuştuk ve bugün elhamdülillah Şam’da bu sempozyumu gerçekleştirdik. Bugünkü duamız ‘inşallah 11’incisini Gazze’de, 12’ncisini de Kudüs’te yapmaktır.’ Rabbim bugünleri de bize göstersin” dedi.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Büyükşehir, Zirve Yarışında Mücadele Etti
Sonraki Haber Sia'da 'Mekân, Hafıza ve Kadınlar Pazarı' Kitap Galası Düzenlendi

Yorum Yap