VALİ MUSTAFA YAVUZ BAŞKANLIĞINDA, HIZLI TREN PROJESİ’NİN SON DURUMU DEĞERLENDİRİLDİ

 

 

Vali Mustafa Yavuz’un başkanlığında düzenlenen toplantıda; bölgesel kalkınmamıza ve ulaşım altyapımıza önemli katkılar sağlayacak olan Hızlı Tren Projesi’nin ilimizde geldiği aşama, Kasım Gülek Köprüsü inşaatı ve ve Hızlı Tren Gar Projesi’nin durumu değerlendirildi.

Makam toplantı salonunda düzenlenen toplantıya; TCDD 6. Bölge Müdürü Ali Seydi Felek ve firma yetkilileri katıldı. 

Projenin Adana sınırları içerisindeki etaplarında yürütülen çalışmaların detaylıca ele alındığı toplantıda konuşan Vali Mustafa Yavuz, hızlı tren hattının bir ulaşım projesi olmasının ötesinde Adana’nın kalkınma hamlesine katkı sunacak önemli bir yatırım olduğunu belirtti.

Yapım çalışmaları devam eden projenin Adana’mızı Mersin, Osmaniye ve Gaziantep’e yüksek standartlı, güvenli ve konforlu bir demiryolu ağıyla bağlayarak ulaşımda yepyeni bir dönemin kapılarını aralayacağını dile getiren Vali Mustafa Yavuz, “Bu devasa yatırım tamamlandığında şehirlerarası mesafeler kısalacak, vatandaşlarımıza modern bir seyahat konforu sunulacaktır. Şehrimizin geleceğine değer katan, insanımızın refahını arttıracak her projeyi yakından takip ve koordine etmeye, sahada karşılaşılan sorunları hızla çözüme kavuşturmaya ve Adana’mızın kalkınma yolculuğuna katkı sunmaya kararlılıkla devam edeceğiz.” dedi.

Yapılan değerlendirmelerin ardından toplantı sona erdi.

 

Haber: Walaa Hamza

Önceki Haber Vali Mustafa Yavuz’dan Yüreğir’de Esnaf Ve Vatandaş Ziyareti
Sonraki Haber Şehit Jandarma Uzman Çavuş Samet Karabulut Ebediyete Uğurlandı

Yorum Yap