Konya Büyükşehir Belediyesi, 177 milyon lira bedelle KOSKİ Genel Müdürlüğü araç filosuna kazandırılan 19 yeni aracın tanıtım programına ev sahipliği yaptı. KOSKİ’nin sadece Konya’da değil, afetlerde de çok önemli işler yaptığını belirten bir yetkili, “Özellikle Hatay'da yapmış olduğunuz işlerden dolayı gözümüzde KOSKİ çalışanlarının hepsi birer kahraman. Orada kimi görsek Konya'ya, Konyalılara dua ediyor. Bunda hepinizin emeği çok. Tekrar hepinize teşekkür ediyorum” dedi. 2018 yılında göreve geldikleri günden itibaren KOSKİ’nin araç filosunu güçlendirmek adına önemli işler yaptıklarını ifade eden yetkili, “Bugüne kadar toplam 417 milyon bedelle 104 aracı KOSKİ’ye kazandırdık. Bugün kazandırdığımız araçlar içerisinde özellikle kombine makineler, sadece şehrimizde değil, özellikle Karadeniz bölgesindeki afetlerde AFAD tarafından ilk talep edilen araç olma özelliğini taşıyor. Bununla birlikte damperli kamyonlar, kazıcı yükleyiciler, vidanjörler ve su tankerleri ile birlikte 19 aracımız inşallah şehrimizin sokaklarında vatandaşlara hizmet edecek” dedi.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Deprem Sonrası Devlet-Millet İş Birliği ve Başarılar
Sonraki Haber Avrupa Pist Bisikleti Şampiyonası'na Katılan Sporculara Teşekkür

Yorum Yap