Konya Büyükşehir Belediyesi, 6 Şubat depremlerinin üçüncü yıl dönümü vesilesiyle bir mesaj yayımlayarak, “Deprem sonrası devlet-millet iş birliğiyle başta konut olmak üzere sorunların çözümü için ortaya konan irade bizlere birlik olduğumuzda neleri başarabileceğimizi bir kez daha göstermiştir. Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın güçlü liderliği ve başta Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Sayın Murat Kurum olmak üzere tüm bakanların sahadaki özverili çalışmalarıyla bu zorlu sürecin aşılmasında emeği geçen herkese şükranlarımı sunuyorum” dedi.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Konya Büyükşehir'den 'Büyüklerimizle Sevgi Sofrası' Programı
Sonraki Haber 177 Milyon Lira Bedelle KOSKİ Araç Filosuna 19 Yeni Araç Kazandırıldı

Yorum Yap