Deprem Sonrası Devlet-Millet İş Birliği ve Başarılar
Konya Büyükşehir Belediyesi, 6 Şubat depremlerinin üçüncü yıl dönümü vesilesiyle bir mesaj yayımlayarak, “Deprem sonrası devlet-millet iş birliğiyle başta konut olmak üzere sorunların çözümü için ortaya konan irade bizlere birlik olduğumuzda neleri başarabileceğimizi bir kez daha göstermiştir. Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın güçlü liderliği ve başta Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Sayın Murat Kurum olmak üzere tüm bakanların sahadaki özverili çalışmalarıyla bu zorlu sürecin aşılmasında emeği geçen herkese şükranlarımı sunuyorum” dedi.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 23-06-202618:52 Türkiye Gençlik Savunuculuk Forumu Konya'da Gençleri Bir Araya Getirecek
- 23-06-202618:52 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya Resim Yarışması Sonuçlandı
- 23-06-202611:26 Konya Büyükşehir'in Baba-oğul Kampı İçin Kayıt Alınıyor
- 23-06-202604:01 Bilgehanelerde Yaz Dönemi Kayıtları Başladı
- 23-06-202604:01 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya'da Granfondo Heyecanı
- 22-06-202620:37 Başkan Altay: 'konya Tarihine Geçecek Altyapı Yatırımlarımız Kesintisiz Bir Şekilde Devam Ediyor'
- 22-06-202613:12 Dünya Kupası'na Hazırlanan Özel Sporcuların Güç Merkezi Yine Konya Oldu
- 22-06-202605:48 Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
- 22-06-202605:48 Başkan Altay, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na Girecek Tüm Gençlere Başarılar Diledi
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'

