2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SONU KARNE TÖRENİ VALİMİZ DOÇ. DR. ÖMER TORAMAN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ MİNE HAYTA VE İL PROTOKOLÜNÜN KATILIMIYLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ
37
Güncelleme : 26.06.2026 14:40
Yayın : 25.06.2026 22:25
Valimiz Doç. Dr. Ömer Toraman, İl Millî Eğitim Müdürümüz Mine Hayta ve İl Protokolü, 2025-2026 eğitim öğretim yılı sonu kapsamında Hafız Halil Atan Ortaokulu'nda düzenlenen karne dağıtım törenine katılarak öğrencilerimizin karne heyecanına ortak oldu.
 
Tören kapsamında sınıfları ziyaret eden Valimiz ve İl Millî Eğitim Müdürümüz, öğrencilere karnelerini takdim ederek bir yıl boyunca gösterdikleri emek ve gayret nedeniyle tebriklerini iletti.
 
Eğitim-öğretim sürecinde özveriyle görev yapan öğretmenlere ve çocuklarının başarısında büyük katkısı olan velilere teşekkür eden Valimiz, tüm öğrencilere keyifli ve verimli bir yaz tatili diledi.
 
İl Millî Eğitim Müdürümüz Mine Hayta da öğrencilerimizin başarılarının artarak devam etmesi temennisinde bulunarak tüm öğrencilere iyi tatiller diledi.

Haber: Dursun BÖLÜK

Önceki Haber İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ MİNE HAYTA'NIN 2025 - 2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SONU MESAJI
Sonraki Haber İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ MİNE HAYTA ÇANAKKALE SAVAŞLARI GELİBOLU TARİHİ ALAN BAŞKANLIĞI BAŞKANI İSMAİL KAŞDEMİR'İ MAKAMINDA ZİYARET ETTİ

Yorum Yap