TÜRKİYE STEM EĞİTİMİ ULUSAL ÇALIŞTAYINDA MENTÖRLÜK YAPAN ÖĞRETMENLERE İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ MİNE HAYTA TEŞEKKÜR BELGELERİNİ VERDİ
14
Güncelleme : 25.06.2026 22:06
Yayın : 25.06.2026 21:40

Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayında mentörlük yapan Öğretmenlere Öğretmenlere Teşekkür Belgeleri Takdim Edildi.

23 Şubat – 1 Mart 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayında rehberlik görevi alan öğretmenlerimize teşekkür belgeleri takdim edildi.

Öğretmenlerimizin çalıştaya sundukları katkılar ve özverili çalışmaları dolayısıyla hazırlanan teşekkür belgeleri, İl Millî Eğitim Müdürümüz Mine Hayta tarafından verildi.

Eğitim alanındaki nitelikli çalışmalara destek sağlayan tüm öğretmenlerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.

Haber: Dursun BÖLÜK

Önceki Haber İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ MİNE HAYTA TARAFINDAN eTwinning ÇALIŞMALARINDA GÖREV ALAN ÖĞRETMENLERE SERTİFİKA VERİLDİ
Sonraki Haber İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ MİNE HAYTA'NIN 2025 - 2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SONU MESAJI

Yorum Yap