Konya Büyükşehir Belediyesi, susuz tarım modeliyle üretimi yaygınlaştırmak için çiftçilere nohut tohumu desteğinde bulundu. Konya Büyükşehir Belediyesi, “Az su isteyen ve iklim şartlarına daha dayanıklı ürünlerin yaygınlaştırılması amacıyla 31 ilçemizde başvuruları alınan çiftçilere yüzde 50 hibeli, 115 bin 875 kilogram nohut tohumu desteğinde bulunduk. Amacımız üreticinin daha az suyla daha fazla verim alabileceği bir üretim modeline geçişini desteklemek. Bereketli olsun” dedi.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Konya Büyükşehir'den Vatani Görevini Yapmaya Hazırlanan Gençlere Destek
Sonraki Haber Belediye Başkanı Altay Merkez İçme Suyu Arıtma Tesisleri'ni İnceledi

Yorum Yap