Konya'nın Darülmülk Oluşunun 929. Yılında Selçuklu Sultanları Anıldı
Konya Büyükşehir Belediyesi’nin Konya'nın Türkiye Selçuklu Devleti’ne başşehir oluşunun 929. yılı kapsamında düzenlediği etkinlikler çerçevesinde bu yıl da Selçuklu Sultanları ile tüm şehit ve gaziler yad edildi. Anma etkinlikleri kapsamında Alaaddin Camii’nde Cuma namazı sonrası Selçuklu Sultanları Türbesi’nde temsili nöbet değişimi yapıldı. Etkinlikler akşam düzenlenecek anma programı ile tamamlanacak.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 27-06-202604:49 Konya'nın Darülmülk Oluşunun 929. Yılında Selçuklu Sultanları Anıldı
- 26-06-202621:22 Başkan Altay: 'sayın Cumhurbaşkanımızın Yerel Yönetimler Ve Dış Politikadaki Vizyonunu Uclg'de Sürdüreceğiz'
- 26-06-202621:22 Başkan Altay, 240 Bin Yerel Yönetimi Temsil Eden Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı'na Seçildi
- 26-06-202613:58 Başkan Altay: 'konyaray Projesi Kapsamında Demiryolu Caddesi'nde Kesintisiz Bir Ulaşım Koridoru Oluşturuyoruz'
- 26-06-202613:58 Başkan Altay Konyalıların Su Sıkıntısı Yaşamaması İçin 135 Noktada Su Temin Çalışması Başlattıklarını Açıkladı
- 23-06-202618:52 Türkiye Gençlik Savunuculuk Forumu Konya'da Gençleri Bir Araya Getirecek
- 23-06-202618:52 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya Resim Yarışması Sonuçlandı
- 23-06-202611:26 Konya Büyükşehir'in Baba-oğul Kampı İçin Kayıt Alınıyor
- 23-06-202604:01 Bilgehanelerde Yaz Dönemi Kayıtları Başladı
- 23-06-202604:01 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya'da Granfondo Heyecanı

