Konya Büyükşehir Belediyesi’nin Konya'nın Türkiye Selçuklu Devleti’ne başşehir oluşunun 929. yılı kapsamında düzenlediği etkinlikler çerçevesinde bu yıl da Selçuklu Sultanları ile tüm şehit ve gaziler yad edildi. Anma etkinlikleri kapsamında Alaaddin Camii’nde Cuma namazı sonrası Selçuklu Sultanları Türbesi’nde temsili nöbet değişimi yapıldı. Etkinlikler akşam düzenlenecek anma programı ile tamamlanacak.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Başkan Altay, 240 Bin Yerel Yönetimi Temsil Eden Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı'na Seçildi
Sonraki Haber Başkan Altay: 'sayın Cumhurbaşkanımızın Yerel Yönetimler Ve Dış Politikadaki Vizyonunu Uclg'de Sürdüreceğiz'

Yorum Yap