Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı görevine seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’ı elde ettiği bu önemli başarı dolayısıyla telefonla tebrik etti. Başkan Altay da Cumhurbaşkanı Erdoğan’a tebrikleri ve iyi dilekleri dolayısıyla teşekkür etti. Başkan Altay, “Vizyonuyla bizlere her zaman yol gösteren Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a sonsuz şükranlarımı sunuyorum. Sayın Cumhurbaşkanımızın yerel yönetimler ve dış politikadaki vizyonunu UCLG’de sürdürmeye gayret edeceğiz. Yine, Dışişleri Bakanlığımız ve misyon temsilcilerimize, AK Parti Yerel Yönetimler Başkanlığımıza, milletvekillerimize, tüm belediye başkanlarımıza, Meclis üyelerimize, teşkilatlarımıza, çalışma arkadaşlarıma ve süreç boyunca desteklerini esirgemeyen herkese gönülden teşekkür ediyorum. En büyük teşekkürüm ise her zaman yanımızda duran, duasını ve desteğini bizlerden esirgemeyen aziz Konyalı hemşehrilerimedir” dedi. UCLG Genel Kuruluna hitap ederek UCLG ailesine de teşekkür eden Başkan Altay, “Birlikte daha güçlü bir UCLG, birlikte daha güçlü yerel demokrasi ve birlikte daha güçlü topluluklar inşa edeceğiz. UCLG ailemizin tüm üyelerine teşekkür ediyorum. Bana duyduğunuz güven için şükranlarımı sunuyorum. Gelin, bu yeni dönemi birlikte bir dayanışma dönemine dönüştürelim. Gelin, şehirlerimizin sesini dünyanın vicdanı hâline getirelim. Yerelden yükselen umutla daha adil, daha kapsayıcı ve daha yaşanabilir bir geleceği hep birlikte inşa edelim” dedi.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Başkan Altay: 'konyaray Projesi Kapsamında Demiryolu Caddesi'nde Kesintisiz Bir Ulaşım Koridoru Oluşturuyoruz'
Sonraki Haber Başkan Altay, 240 Bin Yerel Yönetimi Temsil Eden Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı'na Seçildi

Yorum Yap