DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ YIL SONU ŞENLİĞİ COŞKUYLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ
25
Güncelleme : 18.06.2026 16:36
Yayın : 18.06.2026 16:34

Millî Eğitim Bakanlığımız tarafından yürütülen Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında düzenlenen Yıl Sonu Şenliği, Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Konferans Salonu'nda yoğun katılımla gerçekleştirildi.

Programa İl Müdürümüz Dr. Harun Tüysüz, Müdür Yardımcımız Mustafa Öztürk, ilçe millî eğitim müdürlerimiz, şube müdürlerimiz, okul yöneticilerimiz, öğretmenlerimiz ve öğrencilerimiz katıldı.

Şenlik kapsamında, proje doğrultusunda yıl boyunca okullarımızda gerçekleştirilen etkinliklerde öğrencilerimiz tarafından hazırlanan eserler ve materyaller sergilenerek ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Ayrıca proje kapsamında düzenlenen yarışmalarda derece elde eden öğrencilerimize ödülleri takdim edildi.

Programda öğrencilerimizin hazırladığı tiyatro gösterileri, dinletiler ve çeşitli sahne performansları büyük ilgi gördü. Türkçenin zengin söz varlığını tanıma, yaşatma ve gelecek nesillere aktarma amacıyla yürütülen proje kapsamında ortaya konulan çalışmalar, katılımcılar tarafından takdirle karşılandı.

Dilimizin Zenginlikleri Projesi Yıl Sonu Şenliği, öğrencilerimizin sahne performanslarının ardından çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.

Haber: Walaa Hamza

Önceki Haber HATSU ile İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ ARASINDA İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI
Sonraki Haber "HATAY ANA VATANA KAVUŞUYOR" GÖSTERİSİ BÜYÜK BEĞENİ TOPLADI

Yorum Yap