HATSU ile İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ ARASINDA İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI
Hatay İl Millî Eğitim Müdürlüğümüz ile Hatay Su ve Kanalizasyon İdaresi (HATSU) Genel Müdürlüğü arasında, öğrencilerde su tasarrufu, su kaynaklarının korunması ve sürdürülebilir çevre bilincinin geliştirilmesine yönelik iş birliği protokolü imzalandı.
İmzalanan protokol kapsamında, ilimiz genelindeki ilk ve ortaöğretim kurumlarında öğrenim gören öğrencilerimize yönelik su kaynaklarının korunması, verimli kullanılması, iklim krizi, su yönetimi ve sürdürülebilirlik konularında çeşitli eğitim, seminer, teknik gezi ve farkındalık çalışmaları gerçekleştirilecek. Ayrıca su temalı kompozisyon, resim ve fotoğraf yarışmaları düzenlenerek öğrencilerimizin çevre bilincinin artırılması hedefleniyor.
2026-2027 eğitim öğretim yılı sonuna kadar yürürlükte olacak protokol ile öğrencilerimizin suyun stratejik değeri konusunda bilinçlenmeleri, çevreye duyarlı bireyler olarak yetişmeleri ve sürdürülebilir yaşam alışkanlıkları kazanmaları amaçlanıyor.
Hatay Milli Eğitim Haberleri
- 20-06-202600:36 MEB GENEL MÜDÜRLERİMİZ İLİMİZİ ZİYARET ETTİ
- 18-06-202618:58 DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ YIL SONU ŞENLİĞİ COŞKUYLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ
- 18-06-202618:58 "HATAY ANA VATANA KAVUŞUYOR" GÖSTERİSİ BÜYÜK BEĞENİ TOPLADI
- 18-06-202611:13 HATSU ile İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ ARASINDA İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI
- 15-06-202616:22 Güvenli Okul İklimi Çalıştayı Başladı
- 15-06-202601:30 Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı Tamamlandı
- 12-06-202620:52 Güvenli Okul İklimi Toplantısı Gerçekleştirildi
- 11-06-202612:57 Maarif Çocuk Korosu'ndan 'Vefa' Konseri Gerçekleştirildi
- 10-06-202621:59 PIKTES Proje Direktörlüğü Hatay'da Proje Faaliyetlerini İnceledi
- 09-06-202615:48 İlçe Millî Eğitim Müdürleri Toplantısı Kırıkhan'da Yapıldı

