Esma Gökülü, İşitme Engelliler Olimpiyatları'nda Bronz Madalya Kazandı
Konya Büyükşehir Belediyesporlu Esma Gökülü, ülkemizi temsil ettiği Tokyo 2025 İşitme Engelliler Yaz Olimpiyat Oyunları’nda judo kadınlar 63 kilo kategorisinde bronz madalya kazandı. Konya Büyükşehir Belediyesi, Türkiye’nin gururu olan başarılı sporcuyu tebrik ederek, milli takıma olimpiyatlarda başarılar diledi.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 26-06-202621:22 Başkan Altay: 'sayın Cumhurbaşkanımızın Yerel Yönetimler Ve Dış Politikadaki Vizyonunu Uclg'de Sürdüreceğiz'
- 26-06-202621:22 Başkan Altay, 240 Bin Yerel Yönetimi Temsil Eden Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı'na Seçildi
- 26-06-202613:58 Başkan Altay: 'konyaray Projesi Kapsamında Demiryolu Caddesi'nde Kesintisiz Bir Ulaşım Koridoru Oluşturuyoruz'
- 26-06-202613:58 Başkan Altay Konyalıların Su Sıkıntısı Yaşamaması İçin 135 Noktada Su Temin Çalışması Başlattıklarını Açıkladı
- 23-06-202618:52 Türkiye Gençlik Savunuculuk Forumu Konya'da Gençleri Bir Araya Getirecek
- 23-06-202618:52 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya Resim Yarışması Sonuçlandı
- 23-06-202611:26 Konya Büyükşehir'in Baba-oğul Kampı İçin Kayıt Alınıyor
- 23-06-202604:01 Bilgehanelerde Yaz Dönemi Kayıtları Başladı
- 23-06-202604:01 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya'da Granfondo Heyecanı
- 22-06-202620:37 Başkan Altay: 'konya Tarihine Geçecek Altyapı Yatırımlarımız Kesintisiz Bir Şekilde Devam Ediyor'

