Faturalarında Tasarruf Sağlayan Hanelere 3 Togg Hediye Edilecek
Konya Büyükşehir Belediyesi, çevreye duyarlı, sürdürülebilir bir gelecek için enerji tasarrufu noktasında önemli bir adım daha atarak, "Benim İklimim" projesini hayata geçirdi. Belediye yetkilileri, tüm Konyalıları projeye katılmaya davet ederek, “Karatay, Meram ve Selçuklu’da başlayacak kampanyamızda, su, elektrik ve doğalgaz kullanımlarında tasarruf eden hanelerimizin puanları toplanarak; çekiliş sonunda 3 ailemize TOGG hediye edeceğiz” dedi. Projeye katılmak isteyen vatandaşlar, başvuru ekranına ve detaylı bilgiye “benimiklimim.konya.bel.tr” adresinden ulaşabiliyor.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 23-06-202604:01 Bilgehanelerde Yaz Dönemi Kayıtları Başladı
- 23-06-202604:01 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya'da Granfondo Heyecanı
- 22-06-202620:37 Başkan Altay: 'konya Tarihine Geçecek Altyapı Yatırımlarımız Kesintisiz Bir Şekilde Devam Ediyor'
- 22-06-202613:12 Dünya Kupası'na Hazırlanan Özel Sporcuların Güç Merkezi Yine Konya Oldu
- 22-06-202605:48 Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
- 22-06-202605:48 Başkan Altay, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na Girecek Tüm Gençlere Başarılar Diledi
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'
- 15-06-202617:43 Konya Büyükşehir Belediyesi Hicri Yeni Yılı Kutladı
- 15-06-202617:43 Konya'da Yerin Altında da Belediyecilik Mührü Vuruluyor
- 14-06-202619:22 Ladikli Ahmet Hüdai Vefatının 57. Yıl Dönümünde Anıldı

