Konya Büyükşehir Play-off Çeyrek Finalinde Avantaj Sağladı
Türkiye Sigorta Türkiye Basketbol Ligi’nde normal sezonun tamamlanmasının ardından play-off çeyrek finalinde Fenerbahçe Koleji Rams ile eşleşen Konya Büyükşehir Belediyesi, kendi saha ve seyircisi önünde çıktığı serinin ilk maçını rahat kazandı. Sarı-siyahlılar, Selçuklu Belediyespor Salonu’nda oynanan mücadeleden 102-80 galip ayrıldı. Serinin ikinci maçı 3 Mayıs Pazar günü İstanbul’da oynanacak.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 22-06-202620:37 Başkan Altay: 'konya Tarihine Geçecek Altyapı Yatırımlarımız Kesintisiz Bir Şekilde Devam Ediyor'
- 22-06-202613:12 Dünya Kupası'na Hazırlanan Özel Sporcuların Güç Merkezi Yine Konya Oldu
- 22-06-202605:48 Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
- 22-06-202605:48 Başkan Altay, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na Girecek Tüm Gençlere Başarılar Diledi
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'
- 15-06-202617:43 Konya Büyükşehir Belediyesi Hicri Yeni Yılı Kutladı
- 15-06-202617:43 Konya'da Yerin Altında da Belediyecilik Mührü Vuruluyor
- 14-06-202619:22 Ladikli Ahmet Hüdai Vefatının 57. Yıl Dönümünde Anıldı
- 13-06-202621:00 Yurtlar Bölgesi'nde Tramvay Hattı İçin Köprü Çalışmaları Devam Ediyor
- 13-06-202613:34 Lima'da Kültür, Sanat ve Maneviyat Etkinlikleri Gerçekleşti

