İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ MİNE HAYTA ŞEMSETTİN FATMA ÇAMOĞLU ORTAOKULU TARAFINDAN DÜZENLENEN ÇOKLU YABANCI DİL PROGRAMI YILSONU ETKİNLİĞİNE KATILDI
27
Güncelleme : 19.06.2026 12:24
Yayın : 19.06.2026 12:14

Şemsettin Fatma Çamoğlu Ortaokulu Konferans Salonu'nda düzenlenen Çoklu Yabancı Dil Programı Yıl Sonu Etkinliği, öğrencilerimizin yıl boyunca yabancı dil alanında gerçekleştirdikleri çalışmaların sergilenmesiyle büyük beğeni topladı.

Programa İl Millî Eğitim Müdürümüz Mine Hayta da katılarak öğrencilerin hazırladığı gösterileri izledi ve emeği geçen öğretmenler ile öğrencileri tebrik etti.

Etkinliğin ardından öğretmenlerle bir araya gelen İl Millî Eğitim Müdürümüz Mine Hayta, programın uygulanma süreci ve yabancı dil eğitimine yönelik yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Programın hazırlanmasında emeği geçen yönetici, öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyoruz. 

Haber: Dursun BÖLÜK

Önceki Haber 1915'İN IŞIĞINDA BAŞARIYA YOLCULUK PROJESİ ÖDÜL TÖRENİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Sonraki Haber İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ MİNE HAYTA'NIN YKS MESAJI

Yorum Yap