İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLERİ YIL SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ MİNE HAYTA BAŞKANLIĞINDA GERÇEKLEŞTİRİLDİ
36
Güncelleme : 18.06.2026 19:55
Yayın : 18.06.2026 19:52

İl Millî Eğitim Müdürümüz Mine Hayta başkanlığında, İlçe Millî Eğitim Müdürleri Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı gerçekleştirildi.

Çanakkale Kepez Şehit Cevdet Korkmaz Uygulama Oteli'nde düzenlenen toplantıda; 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca yürütülen çalışmalar değerlendirilirken, ilçelerde gerçekleştirilen faaliyetler ele alındı.

Toplantıda ayrıca yeni döneme ilişkin planlamalar ve eğitim süreçlerinin daha etkin yürütülmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu.

Haber: Dursun BÖLÜK

Önceki Haber ÇANAKKALE TURİSTİK OTELCİLER İŞLETMECİLER VE YATIRIMCILAR DERNEĞİ BAŞKANI NİLGÜN GÖKSER VE YÖNETİM KURULU ÜYELERİ İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ MİNE HAYTA'YI MAKAMINDA ZİYARET ETTİ
Sonraki Haber ÇANAKKALE ANADOLU LİSESİ OKUL AİLE BİRLİĞİ BAŞKANI AYKUT DEMİRTAŞ VE YÖNETİM KURULU ÜYELERİ İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ MİNE HAYTA'YI MAKAMINDA ZİYARET ETTİ

Yorum Yap