Konya Büyükşehir'in Judocuları 2025'te Kazandıkları Kupaları Takdim Etti
Konya Büyükşehir Belediyespor Judo Takımı, 2025 yılında elde ettiği önemli derecelerle Konya’yı gururlandırdı. Sarı siyahlı takımın başarılı sporcuları, antrenörleri ve kulüp yöneticileri, 2025’te kazandıkları kupalarla beraber Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’ı ziyaret ederek kupaları takdim etti. Başkan Altay, “Sporcularımızın azmi, antrenörlerimizin emeği ve kulüp yöneticilerimizin gayretiyle gelen bu başarılar bizleri son derece mutlu etti. 2025’te elde edilen başarıların 2026 yılında da artarak devam etmesini diliyorum. Sporcularımızı ve antrenörlerini tebrik ediyorum” dedi.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 22-06-202620:37 Başkan Altay: 'konya Tarihine Geçecek Altyapı Yatırımlarımız Kesintisiz Bir Şekilde Devam Ediyor'
- 22-06-202613:12 Dünya Kupası'na Hazırlanan Özel Sporcuların Güç Merkezi Yine Konya Oldu
- 22-06-202605:48 Konya Büyükşehir Belediyesporlu Emine Rana Adıgüzel Avrupa Üçüncüsü Oldu
- 22-06-202605:48 Başkan Altay, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na Girecek Tüm Gençlere Başarılar Diledi
- 21-06-202622:23 Başkan Altay: '5'incisini Düzenlediğimiz Halk Oyunları Şöleni Artık Şehrimiz İçin Devasa Bir Kültür Şölenidir'
- 15-06-202617:43 Konya Büyükşehir Belediyesi Hicri Yeni Yılı Kutladı
- 15-06-202617:43 Konya'da Yerin Altında da Belediyecilik Mührü Vuruluyor
- 14-06-202619:22 Ladikli Ahmet Hüdai Vefatının 57. Yıl Dönümünde Anıldı
- 13-06-202621:00 Yurtlar Bölgesi'nde Tramvay Hattı İçin Köprü Çalışmaları Devam Ediyor
- 13-06-202613:34 Lima'da Kültür, Sanat ve Maneviyat Etkinlikleri Gerçekleşti

