Konya Büyükşehir Belediyespor Judo Takımı, 2025 yılında elde ettiği önemli derecelerle Konya’yı gururlandırdı. Sarı siyahlı takımın başarılı sporcuları, antrenörleri ve kulüp yöneticileri, 2025’te kazandıkları kupalarla beraber Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’ı ziyaret ederek kupaları takdim etti. Başkan Altay, “Sporcularımızın azmi, antrenörlerimizin emeği ve kulüp yöneticilerimizin gayretiyle gelen bu başarılar bizleri son derece mutlu etti. 2025’te elde edilen başarıların 2026 yılında da artarak devam etmesini diliyorum. Sporcularımızı ve antrenörlerini tebrik ediyorum” dedi.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber 2026'da Konya'nın Yıldızı Parlayan Bir Şehir Olması İçin Çalışmalar Sürüyor
Sonraki Haber Konyalılar, Filistin'e Destek İçin Sabah Namazında Buluştu

Yorum Yap