Vali Osman Hacıbektaşoğlu ve Hanımefendi Güney Hacıbektaşoğlu, Sezai Karakoç Kültür Merkezi’nde düzenlenen Zonguldak Maarif Öğretmenler Orkestrası ve Korosu Konseri’ne katıldı.
 
Müzik öğretmenlerinden oluşan 38 kişilik Maarif Öğretmenler Korosu’nun geniş repertuvarıyla sahne aldığı programda, orkestra üyeleri de performanslarıyla geceye eşlik etti. Katılımcıların ilgiyle takip ettiği konser, öğretmenlerin kültür ve sanat alanındaki birikimlerini yansıtan seçkin eserlerle gerçekleştirildi.
 
Programın sonunda emeği geçenlere teşekkür eden Vali Hacıbektaşoğlu, öğretmenlerin eğitim faaliyetlerinin yanı sıra kültür ve sanat alanındaki çalışmalarının da toplumsal hayata değer kattığını ifade etti.
 
Önceki Haber Vali Osman Hacıbektaşoğlu, Uzun Mehmet’i Anma Törenine Katıldı
Sonraki Haber Vali Osman Hacıbektaşoğlu, İl Müftüsü İbrahim Halil Demir ile Talip Ekşioğlu ve Hasan Ali Gülay’ı Kabul Etti

Yorum Yap