Yeni Tramvay Hattı Kapsamında Otogar Kavşağı'nda Çalışmalar Başladı
Konya Büyükşehir Belediyesi, Şehir Hastanesi - Stadyum Tramvay Hattı ikinci etap çalışmaları kapsamında TÜMOSAN Kavşağı’ndan sonra Otogar Kavşağı’nda da düzenleme çalışması başlattı. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı ile birlikte yürüttükleri tramvay hattı çalışmaları kapsamında Otogar Kavşağı’nda Dr. Sadık Ahmet Caddesi’nden gelip Halil Ürün Caddesi’ne geçen araçlar ve tramvay için üstten geçiş sağlayacaklarını ifade ettiler. Yapılacak düzenlemeyle Otogar Kavşağı’nın üç katlı bir kavşağa dönüştürülmesi planlanıyor. Böylece, hem tramvay mevcut trafiği etkilemeden geçiş yapmış olacak hem de orada yaşanan yoğunluğu azaltmış olacaklar.
Konya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 26-06-202621:22 Başkan Altay: 'sayın Cumhurbaşkanımızın Yerel Yönetimler Ve Dış Politikadaki Vizyonunu Uclg'de Sürdüreceğiz'
- 26-06-202621:22 Başkan Altay, 240 Bin Yerel Yönetimi Temsil Eden Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı'na Seçildi
- 26-06-202613:58 Başkan Altay: 'konyaray Projesi Kapsamında Demiryolu Caddesi'nde Kesintisiz Bir Ulaşım Koridoru Oluşturuyoruz'
- 26-06-202613:58 Başkan Altay Konyalıların Su Sıkıntısı Yaşamaması İçin 135 Noktada Su Temin Çalışması Başlattıklarını Açıkladı
- 23-06-202618:52 Türkiye Gençlik Savunuculuk Forumu Konya'da Gençleri Bir Araya Getirecek
- 23-06-202618:52 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya Resim Yarışması Sonuçlandı
- 23-06-202611:26 Konya Büyükşehir'in Baba-oğul Kampı İçin Kayıt Alınıyor
- 23-06-202604:01 Bilgehanelerde Yaz Dönemi Kayıtları Başladı
- 23-06-202604:01 Avrupa Bisiklet Başkenti Konya'da Granfondo Heyecanı
- 22-06-202620:37 Başkan Altay: 'konya Tarihine Geçecek Altyapı Yatırımlarımız Kesintisiz Bir Şekilde Devam Ediyor'

