Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından 2026 Avrupa Bisiklet Başkenti unvanına sahip Konya’da ilk kez gerçekleştirilen Granfondo Bisiklet Yol Yarışı, Türkiye’den ve farklı ülkelerden toplam 565 amatör ve profesyonel bisikletçinin katılımıyla düzenlendi. Şehir merkezinde oluşturulan kısa ve uzun iki parkurda yarışarak Konya’nın tarihi ve doğal güzellikleri eşliğinde yarışan sporcular özellikle yolların genişliğine ve kalitesine hayran kaldı. Yarışma sonunda dereceye giren sporculara ödülleri takdim edildi.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı
Sonraki Haber Başkan Altay: 'emeklilerimiz İçin Hatırdan Hatıraya Kültür Turlarımız Seydişehir-beyşehir Gezisi İle Başladı'

Yorum Yap