İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜ MUHAMMED ÖZDEMİRCİ, 75. YIL FEN LİSESİNİ ZİYARET ETTİ
70
Güncelleme : 22.06.2026 14:40
Yayın : 22.06.2026 14:12

İl Millî Eğitim Müdürü Muhammed Özdemirci, yeni eğitim öğretim yılında yeni binasına taşınacak ve ismi Necip Öztürk Fen Lisesi şeklinde değiştirilecek olan Akdeniz 75. Yıl Fen Lisesini ziyaret etti.

Ziyaret kapsamında okulun eski binasında incelemelerde bulunan Özdemirci, ardından öğretmenlerle bir araya geldi. Eğitim kadrosuyla bir süre sohbet ederek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alan Muhammed Özdemirci, özverili çalışmalarından dolayı öğretmenlere teşekkür ederek yaklaşmakta olan yaz tatili için iyi dilek ve temennilerde bulundu.

Ziyaret hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.

Haber: Walaa Hamza

Önceki Haber İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜ MUHAMMED ÖZDEMİRCİ BAŞKANLIĞINDA BİRİM AMİRLERİ TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Sonraki Haber YÖNETİCİ YETİŞTİRME PROGRAMI EĞİTİM GÖREVLİLERİNE TEŞEKKÜR BELGESİ TAKDİM EDİLDİ

Yorum Yap