YÖNETİCİ YETİŞTİRME PROGRAMI EĞİTİM GÖREVLİLERİNE TEŞEKKÜR BELGESİ TAKDİM EDİLDİ
36
Güncelleme : 22.06.2026 18:29
Yayın : 22.06.2026 00:00

Millî Eğitim Akademisi tarafından düzenlenen "Yönetici Yetiştirme Programı" kapsamında görev alan eğitim görevlilerine teşekkür belgeleri takdim edildi.

Akademi bünyesinde 4-8 yıllık görev süresini dolduran ve norm fazlası olan yöneticilere yönelik düzenlenen "Yönetici Yetiştirme Programı"nda emek veren eğitim görevlileri için bir belge takdim programı gerçekleştirildi. İl Millî Eğitim Müdürü Muhammed Özdemirci, eğitim görevlilerine belgelerini takdim etti; eğitimin kalitesini artırmada yöneticilerin ve onları yetiştiren eğitim görevlilerinin rolünün çok büyük olduğunu vurgulayarak emeklerinden dolayı tüm hocalara ve akademi yönetimine teşekkürlerini iletti.

 

Haber: Walaa Hamza

Önceki Haber İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜ MUHAMMED ÖZDEMİRCİ BAŞKANLIĞINDA BİRİM AMİRLERİ TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Sonraki Haber İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜ MUHAMMED ÖZDEMİRCİ, 75. YIL FEN LİSESİNİ ZİYARET ETTİ

Yorum Yap