Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ile Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen “Hava Kalitesinin İyileştirilmesi Projesi” kapsamında “Tesisat Sizden, Kombi Bizden” kampanyasıyla katı yakıtla ısınan hanelerin doğalgaz kullanımına geçişi destekleniyor. “Hava kalitesini artırarak daha yaşanabilir bir Konya için çalışıyoruz” diyen Konya Büyükşehir Belediyesi, daha önce şehir merkezinde sosyal destek alan 1.653 konutun doğalgaz dönüşümünü yaptıklarını belirterek, “Tesisat Sizden, Kombi Bizden kampanyasıyla katı yakıtla ısınan ve ilk defa doğalgaz kullanacak mülk sahiplerimizin iç tesisatlarını kendileri yapması koşuluyla ücretsiz kombi desteğimiz sürüyor. Şartları uyan hemşehrilerimizi projeye başvuru yapmaya davet ediyorum” dedi.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Yenilenen Şehit Aileleri Derneği Binasının Açılışı Dualarla Yapıldı
Sonraki Haber Konya Bilim Merkezi'nde Matematik Haftası Etkinlikleri Başladı

Yorum Yap