Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından şehre kazandırılan Türkiye’nin TÜBİTAK destekli ilk ve en büyük bilim merkezi olan Konya Bilim Merkezi’nde düzenlenen “Matematik Haftası” ile öğrenciler, ara tatilini hem eğlenerek hem de öğrenerek geçiriyor. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, interaktif ve birbirinden eğlenceli etkinliklerle dolu programın, 16 Kasım Pazar gününe kadar devam edeceğini belirterek, tüm öğrencileri ve ailelerini Konya Bilim Merkezi’ne davet etti.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Kombi Desteği Şartları Uyan Hanelere Devam Ediyor
Sonraki Haber Şehitlere Rahmet, Ailelere Sabır Dileği

Yorum Yap