Konya Büyükşehir Belediyespor Bisiklet Takımı sporcularından Ramazan Yılmaz ve Mustafa Tarakçı, Antalya’da düzenlenen Uluslararası Pedalia Kriteryum Yarışı’nda kürsünün ilk iki basamağına çıkarak Konya’ya çifte gurur yaşattı.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Belediye Başkanı Altay Merkez İçme Suyu Arıtma Tesisleri'ni İnceledi
Sonraki Haber Kurumlar Arası 3x3 Basketbol Turnuvası Kayıtları Başladı

Yorum Yap